بهترین بازیگر جهان
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریای سبز و آدرس moonn.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 3496
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

شروع کد تغییر شکل موس -->
بیوگرافی
بیوگرافی




 

بهترین بازیگران زن سینمای جهان معرفی شدند

نيكول كيدمن كه تاكنون يكبار برای فيلم «ساعت‌ها» برنده اسكار بوده و در سال‌های اخير در آثاری چون «قطب‌نمای طلايی»، «استراليا» و ...
 
بهترین بازیگران زن سینما در ده‌سال اخیر انتخاب و معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین بررسی، بازیگران مطرح سینمای جهان از سال 2000 میلادی به بعد مدنظر بوده‌اند و ستارگان مطرح سینمای دهه‌ی 90 از جمله «مگ‌رایان» و «میشل فایفر» كه در سال‌های اخیر پركار نبوده‌اند مورد قضاوت قرار نگرفته‌اند.
بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی Imdb، نیكول كیدمن كه تاكنون یكبار برای فیلم «ساعت‌ها» برنده اسكار بوده و در سال‌های اخیر در آثاری چون «قطب‌نمای طلایی»، «استرالیا» و «كوهستان سرد» و «داگویل» حضور موثری داشته است درصدر این لیست قرار دارد.
بنابراین گزارش، «كیت بلانشت» بازیگر آثاری چون «من آنجا نیستم» در نقش «باب دیلون» و «عصر طلایی» نیز كه با فیلم «خلبان» برنده جایزه‌ی اسكار بوده است به‌همراه «مریل اسریپ» بازیگر كهنه‌كار هالیوودی رتبه‌های دوم و سوم این فهرست را به‌خود اختصاص داده‌اند.
«كیت وینسلت» بازیگر آثار مطرحی چون «تایتانیك» و «دود مقدس» كه امسال موفق به دریافت اسكار برای فیلم «كتاب‌خوان» شد به همراه «رنه زله‌گر» بازیگر آثاری چون «كوهستان سرد» و «شیكاگو» در رتبه‌های چهارم و پنجم ایستاده‌اند.
«رییس ویترپسون» بازیگر آثاری چون «قدم‌زنی در مسیر» و «انتقال» كه سال گذشته به‌عنوان گران‌ترین بازیگر هالیوود در دریافت دستمزد اعلام شد، در كنار «جودی دنچ» بازیگر «یاد‌داشت‌های یك رسوایی» و «شكلات» و «اسكارلت یوهانسون» بازیگر آثاری چون «گمشده در ترجمه»، «دختری با گوشواره مروارید» و «امتیاز نهایی» رتبه‌های ششم تا هشتم را به خود اختصاص داده‌اند.
«جولیا رابرتز»، «جولیان مور»، «نوامی واتس»، «چارلیزترون»، «هلن میرن»، «كایرانایتلی» و «جنیفر كانلی» نیز در رتبه‌های نهم تا پانزدهم این فهرست قرار گرفته‌اند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, :: 23:30 ::  نويسنده : فاطمه